Alla inlägg den 2 juni 2011

Av amandahermansson - 2 juni 2011 13:52

NU ska jag gå ut och hoppa studsmatta med Emma :)

Hon och jag har tidigare setat vid datorn och spelat spel tillsammans :d


Måste bara säga att i helgen kommer det inte att bli några inlägg, eftersom jag ska åka iväg på cup ;) Kanske blir ett på förmiddagen imorrn och sen kanske ett på söndag, men det beror på när vi kommer hem. Men annars så är jag tillbaka på måndag.

Av amandahermansson - 2 juni 2011 09:28

sådär ja, nu får ni sätta igång och rösta (:


här kommer en liten bild också ;)

tagen av mig på mammas mobil förra sommaren

Av amandahermansson - 2 juni 2011 09:20

Morsning korsning :)


Visst är det skönt att vara ledig?

Det tycker jag ialla fall :)

Fast imorrn så åker jag till Hallsberg och spelar Järnvägen cup :) Det ska bli kul.Har alldeles nyss packat färdigt, eller nästan, jag har några små saker kvar ;)


Idag hade jag inte tänkt göra något speciellt, vi får väl se vad som händer. Hur som helst så ska jag fixa en liten röstning, med hopp om att det kommer bli några som tänker rösta, det vore ju kul om det blev så :D


//amanda  

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards