Alla inlägg under maj 2011

Av amandahermansson - 3 maj 2011 15:31

Tjenare mittbenare!!


Idag så började vi 11.55 och slutade 13.40

Det gillas starkt!!

Och imorgon så slutar vi efter lunch :D och på torsdag så ska vi till kyrkan och då slutar vi vid tre :) det är ialla fall en timme tidigare + att det typ inte blir några lektioner på eftermiddagen.


Ikväll så är det konsert -.- med ''carolina-orkestern'' 

Jäääääätte trååååååkigt.......
Och vi ska spela en låt utantill, och jag har ingen aning om vad det är för låt :s

jaja, vi får väl se hur det går med det :p


Förresten så tycker jag att det är jätte tråkigt väder ute!

Det skulle inte göra nåt om det blev 20 grader varmare och sol !

Det skulle vara riktigt härligt :D



//amanda hermansson   


Av amandahermansson - 2 maj 2011 16:48

Hej allihopppa !


Sitter just nu framför min daotr och äter en lite daimglass :D Gott ;d

Och eftersom jag sitter vid min dator så har jag ju lovvat en bild, så jag ska lägga upp en bild i slutet av detta inlägg ;)


Idag så var jag i skolan, fast bara fram till strax innan två då jag åkte hem för att jag inte orkade vara kvar...

Så det blir heller ingen träning med my ikväll :( hoppas det blir det senare i veckan, om jag blir lite mindre snorig vill säga.


Imorgon så fick vi sovmorgon till 11.55 Sköönt!

Fast jag hade ändå gärna haft NO, så man kunde träna till provet, och fråga läraren om det var nåt man inte kunde, för nu blir det bara två lektioner innan provet :s


För alla er som bryr er så tror jag att jag ska cykla imorrn, om jag klarar att göra det med fiolen... vilket är ett litet problem, speciellt när jag ska så långt som jag ska... men men, jag får se hur jag gör imorrn. Har ju konsert på kvällen då också så det vore ju bra om man kom hem så fort som möjligt så att man hann fixa.


Nu ska jag leta efter en bra bild, sen ska jag skriva hejdå, eller nåt liknande, sen ska jag logga ut och sen ska jag starta sims. Ikväll så kommer jag nog krypa ner framför tv:n och se på nåt skoj. Beroende på vad alla andra vill kolla på förstås :p


 Hejdå allihopppa !


förresten, om ni vill veta en sak....

min glass är slut nu :(


  

bild från igår när jag var på stan med my, vi provade kläder på hm, typ 10 min innan dom stängde xp




Av amandahermansson - 1 maj 2011 17:59

Hej och Hallå !


Har nyss ätit, blev hemmagjorda hamburgare ;p mums =) 

Idag så har jag vart med my på stan, det var kul :D hade lite roligt :p


Förlåt för att jag inte skrev nåt igår, men jag skulle ha gjort ett litet inlägg innan vi åkte iväg på eftermiddagen, men det var så att min lillasyster stängde av datorn... fast jag väntade på att hon skulle bli klar... såå, då blev det inget inlägg till er. Ialla fall så var vi hos några kompisar och firade valborg. Det var kul :)

Kom hem strax innan tolv och då var det klart att jag inte satte mig framför datan för att skriva ett inlägg :p utan då gick jag ooch la mig.


Imorrn är det skola igen....

Slutar fyra...

Funderar  på om jag ska cykla eller åka buss....


Sen på kvällen imorrn så ska jag och my åka och träna :)


Senare ikväll så ska jag kolla på mästarnas mästare och ätaa lite godis ;) fast jag har bestämt att efyter den här helgen så ska jag inte äta mer godis förren det är sommarlov. Vi får väl se hur det går med det...


Ser att det är några som har röstat på min ''sak''  outfits och bilder ligger först just nu, men outfits kan jag inte lova att det blir det för jag lägger aldrig in bilder varje dag så det kanske inte kommer att funka :p men det kanske blir nån dag. Och bilder kan jag bara lägga in när jag är inne på min data, vilket inte är så jätte ofta, men jag kan ju försöka att lägga in en bild varje gång jag är inne på min :P


Nu tror jag inte att jag har någor mer att skriva om,


Fast jag tror att jag ska ändra till det här ''stenmönstret'' och så  har jag det i några dagar och får se vad ni  tycker, så kommentera gärna vad ni tycker om det. För annars så tar jag tillbaka till det rosa igen..


//amanda '    

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards