Alla inlägg den 22 maj 2011

Av amandahermansson - 22 maj 2011 19:59

Hejsan hoppsan!


Har nyss plockat ut lite saker ur diskmaskinen och innan det så var jag ute och spelade kubb med Emma, det var kul ;)


Jag måste bara säga att jag tyckte faktiskt att filmen var bra!

Det är många som säger att den inte är det, men jag tyckte det ;)

Fast glaslögonen var lite jobbiga, för mina åkte ner hela tiden, så jag fick sitta och peta upp dom -.-


Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och kolla på Mästarnas Mästare :)

Av amandahermansson - 22 maj 2011 13:21

Nu sitter jag här och ska skriva ett litet kort inlägg.

Har precis ätit lunch om om en stund ska jag cykla ner på stan och möta Lissie, sen ska vi gå och se Pirates of the Caribbean  :D Det ska bli kul ;)

Har varit ute typ hela förmiddagen, tycker om att solen har tittat fram igen   


Nu har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva mer, så jag slutar nig nu, ska gå och äta glass och marsmallows, fast vi skulle grilla dom men pappa grilla köttet på grannens grill så då får vi äta ''vanliga'' marmallows ;) Men det är gott ändå.


Kram amanda   

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards