Alla inlägg den 21 maj 2011

Av amandahermansson - 21 maj 2011 10:12

Nu är röstningen avslutad!


Om jag ska ha en till nån annan gång så måste ni lova att rösta också!

Av amandahermansson - 21 maj 2011 09:58

Godmorgon!!


Börjar med en liten ursäkt för att jag inte skrev nåt igår men jag hann inte för jag spelade på fristadstorgetoch kom hem vid ca halv 6 eftersom vi skulle ha spelat klockan 4 men allt var försenat -.- Så när vi kom hem var det bara att äta och åka igen eftersom jag skulle se mys teater klockan 7.

Den var jättebra, och jag är glad att jag fick komma dit! Tack My, och alla ni andra som spelade så bra :D ♥


Nu ska jag leda reda på en bild till er eftersom det var det ni ville ha mer av, även fast det bara var 7 personer som röstade..... Tycker att ni borde vara lite mer aktiva med att kolla bloggen! Det är inte så kulatt blogga om man vet att det knappt är några som läser...


Kanske det blir ett litet inlägg senare, men jag säger hej då för stunden ialla fall ! ;)


  

Bilden är från jumpan i torsdags, och jag hade lagt luggen lite åt sidan för den var så lång :p fast nu har jag klippt den så den är lite kortare igen ;)

hehe, inte för att man ser så mkt mer än min mobil men...

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards