Alla inlägg den 19 maj 2011

Av amandahermansson - 19 maj 2011 18:50

Ska bara säga att jag tänkte avsluta min röstning imorrn, så... 


Om ni inte har röstat... RÖSTA !!

Av amandahermansson - 19 maj 2011 18:35

Nyss hemkommen från Holberget. Har vart och spelat lite där :p
Det gick bra, förutom att min nu varande fiol låter dåligt...


Imorrn så börjar vi 7.50 ! :O Bara för att vi ska spela nån samba grej för alla som kommer till sskolan. Vi ska stå ute utanför huvudentren och spela, och typ alla på hela skolan går ju förbi den, eller in genom den :s

Så jag måste typ gå och vid 6 bara för att jag måste åka en buss som går 7.11 -.- Jag vill inte!! Det är ju hemskt! :(

Och så har vi engelska prov :s

Och på eftermiddagen imorrn så ska jag spela på Fristadstorget klockan 16 och jag slutar 15, eller jag hoppas att vi slutar vid två eftersom vi måste vara där tidigare.

Och klockan 19 så ska jag tillbaka till stan för att kolla på Engelska skolans teater som My är med i. Jobbigt att åka en massa fram och tillbaka...


Idag så var vi bara typ 12 stycken, för resten var borta och spelade hela dagemn. Fast på idrotten var vi bara 8 som var med, fast Erik gick efter halva för han skulle iväg och spela nånstans :p Men det var kul ändå :D

Vi körde höjdhopp ochj jag saxade över 120 cm! ! Och sen klarade jag 130 också :D:D

Känner mig lite duktig faktiskt ;)


Nu ska jag ta och göra nåt annat och sen ska jag plugga lite på engelskan ;)


Måste bara säga att idag så är det en månad kvar tills jag fyller :D

//amanda  

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards