Alla inlägg den 14 maj 2011

Av amandahermansson - 14 maj 2011 19:29

Godkväll!



Den här dagen har flytit på bra:)

Börja med att läsa en stund när jag vakna, sen gick jag ner och åt frukost med familjen.

Fixa mig, gjorde ett litet inlägg här och sen satt jag och spelade sims i några timmar...

Åt lunch med mamma och Wilma, sen åkte vi och kollade på en av Emmas matcher, dom vann :))

Sen tog jag bussen hem fick vänta i en kvart.. och bussen var helt tom när jag gick på den, ja, förutom busschaffören då :p

På stan så gick Viktoria och Tomas på ;)Dom satte sig bakom mig, och sen börja vi diskutera om det heter busschafför eller bussfachör, som Viktoria säger xp

Kom hem, plockade maskrosor från våran gräsmatta i ca 45 minuter, kom in satte igån sims (igen...) sen kom mamma, Wilma och Emma hem och vi började laga mat, tacos  :D Sen kom pappa och då åt vi, sen åt vi klart och jag satte mig här igen.. har setat här i ca 1 timme nu...

Inte bra, mycket dator för mig idag. Inte bra.

Fast jag har ju gjort lite nytta också ;)


Nu ska jag snart sätta mig och kolla på tv :)

Som jag sagt tidigare så blir det Eurovison och Kvällen är din.



//amanda ☻

Av amandahermansson - 14 maj 2011 08:50

Godmorgon alla vakna människor! ☺


Idag är det lördag och det är inte så fint väder ute tycker jag :( Vill att solen ska skina och att det ska vara varmt!


Ikväll är det Eurovision song contest, final, hoppas att det går bra för Erik Saade!

Hur som helst så är allt bättre än förra året då det var Anna Bergendahl -.-'

Och samtidigt så är det ''Kvällen är din'' och då ska en i 8k vara med, så då måste alla kolla :D

Jag ska ialla fall göra det :p Fast det blir nog att sitta och växla fram och tillbaka mellan det och Eurovision, för det är första gången på fleraår som jag kollar på det :d


Nu ska jag spela lite sims :) 


Hej då !


  Kom på att jag hade lovat att lägga ut en bild på när vi satt i skåpet och här har ni en :D     Det är lollo :)

Och förlåt för att den är dålig....

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards