Alla inlägg den 12 maj 2011

Av amandahermansson - 12 maj 2011 16:12

Förlåt för en gammal bild, men det var typ den enda som fanns, eftersom jag inte är inne på min dator...

Skolan idag, skönt, sovmorgon + en inställd lektion på eftermiddan :)

Lollo och jag har fått en ny hobby :D

Vi sätter oss i skåpen och sen låser nån och sen sitter man där och pratar när det går förbi folk, dom fattar ingenting och blir rädda, haha, det är jätte kul :D:D

Kan kanske lägga ut en bild på det imorrn ;)

Efter skolan gick jag, kajsa, lissie och oskar och köpte glass.

Det var gott, fast det var ju inte så himla varmt ute men det var ganska skönt ändå :p

Nu ska jag ta och läsa lite engelska, visste inte att vi hade läxa tills imorrn :s

Men man skulle ändå bara läsa en text så det går nog bra :)

Jag tycker förresten att det känns som fredag, det gör verkligen det! Fast jag kom på när jag kom hem att det var torsdag...

Och idag så fick jag ett sms från min pappa, han sa att jag skulle till tandläkaren imorrn.

Och gissa vilken tid?  7.50 !! Och jag börjar egentligen inte förren 8.20 !!

Blev lite sur där faktiskt :(


Fast jag är glad nu:D


me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards