Alla inlägg den 8 maj 2011

Av amandahermansson - 8 maj 2011 18:27

 Hej allihopa!!



Igår så var jag i göteborg hela dan:D eller ja, förutom dom 9 timmar jag satt i bussen ( fram och tillbaka ) Men det var det värt.


Hade otroligt kul och trevligt, nog var det riktigt synd att guif förlorade tycker jag, speciellt så var det väldigt synd om Jimmy Jansson eftersom han ska sluta nu :(

Hoppas dom går till final och vinner nästa år, då tycker jag att han ska få lyfta bucklan!



Fast man kan knappt säga att dom förlorade, dom utklassades av sävehof, och jag fattar in te varför dom spelade så dåligt som dom gjorde, dom har ju varit skitbra hela säsongen och så gör dom en såhär dålig sista match. En final.


Men, men, jag är ialla fall glad att jag inte spelade i guif eller är en nära anhörig till nån där, då hade det varit ännu värre.


Nu så ska jag lägga in en massa bilder från igår, eller ja, massa och massa, men några stycken är det ju ialla fall ;)


Det kändes ganska konstigt att vara i göteborg när det inte var 20 grader kallt ioch massa snö, men det var ju skönare :D vi gick bort till det vandrarhem som vi bodde på när vi var på Norden cup i julas, och om ni undrar så är det samma kod till dörrporten fortfarande :O Jag tycker det är lite konstigt att dom inte har bytit än...


Imorrn är det dags för skola igen, hoppas att jag inte är för trött då, kom ju hem vid halv 3 inatt och somnade väl vid tre typ. Så imorse så sov jag till 11 ! :O Det  är nog ''rekord'' för mig ! haha,


nu kommer det bilder :)


  skylt som hänger på varje lyktstolpe

  


  Massa cyklar som man kan hyra, fast det gjorde inte vi :P

  Litet vattenfall och damm utanför liseberg   Abba stjärna, blev bild på den eftersom jag typ inte visste vem nån av dom andra var xp   Lisebergs flagga som hängde överallt (fanns rosa och gröna)   Cykelställ som jag tig bild på rakt igenom   Lisegers tornet (tror jag), som dom har byggt en karusell utanpå  

  Bild från matchen, ganska dålig men...   När dom är på väg till ''prispallen''   Bild på resultatet, ganska dålig bild men det blev 35-18 till Sävehof.



Nu fick ni ganska många bilder men det kanske behövdes eftersom jag har varit så dålig att lägga ut det förut. Sist nu så ska jag lägga upp två bilder på samma träd. Fast det ena är taget i vintras och det abdra igår :p


  Vinter, ganska dålig bild..   Sommar





me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards