Alla inlägg under april 2011

Av amandahermansson - 9 april 2011 09:58

Godmorgon alla , hoppas ni är pigga och glada :D  

för det är jag ialla fall 

Av amandahermansson - 8 april 2011 18:26

Ganska nyss hemkommen från min mormor och morfar, har vart med morfar och handlat och ätit slagsta glass    det var nummer två i år , och det blev en daimsnäcka den här gången.


Igår var det lite dåligt med besökare , 12 st, men jag ska väl kanske inte klaga när jag bara har haft blogg i några dagar ;) men ni får gärna kolla in den lite då och då. ( om ni vill, jag tvingar er inte :P ) kommentera och ställa frågor är heeelt okej:)  


Nu ska jag gå och äta mat , korvstroganoff och ris.  haha lite konstig stavning där kanske ....

sen ska jag ha en mysig kväll med min mamma   


//amanda 


haha två olika hjärtan ;)

Av amandahermansson - 7 april 2011 15:47

HEJ ! 


har nyss kommit hem från skolan, slutade 2 timmar tidigare idag :D fast vi var tvungna att vara kvar en stund i skolan och spela :(

nu ska jag gå och äta pannkakor! :D mums !! sen ska jag iväg på spelning och efter det så ska jag åka iväg och spela match, mot p- 98


Hej svejs ,

/amanda   

:O

Av amandahermansson - 6 april 2011 18:53

mamma mia ! 

17 besökare !!!       

haha nu blev jag glad :D



nu ska jag sticka ut och springa   

Av amandahermansson - 6 april 2011 17:16

hejsan   


idag har jag vart i skolan , kanske ni fårstår :p vi gjorde det vi brukar göra på onsdagar, förutom att vi hade musik istället för idrott :D


senare ikväll ska jag springa till ellfolk och där dka jag ´träna lite medans min syster har träning :d



igår vandrade mina unika besökare upp till 7 !  Så numera är det 7 som är mitt rekord    nu har jag också ändrat färgen, tycker att det blev lite finare :)


Hej Då !

Av amandahermansson - 5 april 2011 20:05

Jag har rekord :D

4 unika besökare ! REKORD !  

Av amandahermansson - 5 april 2011 18:25

Nu har Ebba http://theblogaboutme.bloggplatsen.se/ hjälpt mig att fixa en blogg :)♥ vi får väl se hur det går med det ;)

vore ju ialla fall kul om det var någon som kikade in :D

Det blev lite konstig med färgerna, dom passade ju inte direkt till varandra...


Här är en liten fin bild på mig.


     

Tidigare månad - Senare månad

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards