Alla inlägg under april 2011

Av amandahermansson - 20 april 2011 10:04

Hejsan alla som lever ! :D


Spelade nyss lite sims och jag gjorde så att 4 personer dog :D haha det var lite kul faktiskt :p  stängde in alla först i små rum och en som hatade vatten fick simma i en pool. Sen gjorde jag så att några blev osams och sen dog alla ;d hihi, vad dum jag är ! En riktigt mördare xp    

Men nej, det är jag inte ;)


Från det ena till det andra :

Snart ska jag åka ner på stan med min mamma och lillasyster, det blir nog skoj. Och förhoppningsvis så lär vi komma levandes tillbaka :D


Hej då !   

:'(

Av amandahermansson - 19 april 2011 19:34

tänkte att jag skulle göra ett inlägg om dagen, men jag orkar inte göra det just nu för jag fick plötsligt väldigt ont i magen :((

så det kanske kommer ett imorrn


//amanda

Av amandahermansson - 19 april 2011 08:50

Kom på nu att idag så fyller min blogg två veckor!

haha, ett grattis kanske? 


ja må den leva,

ja må den leva,

ja må den leva uti hundrade år!

ja visst ska den leva,

ja visst ska den leva,

ja visst ska den leva uti hundrade åår!


ett fyrfaldigt leve för bloggen:


HURRA HURRA HURRA !!!

barabambambampa

Av amandahermansson - 19 april 2011 08:40

godmorgon alla som är vakna :)

just nu sitter jag och äter frukost , tidigt tycker jag. ialla fall för att vara lov.

men med tanke på att jag vaknade tjugo över sex så är det kanske inte så konstigt att jag är hungrig nu :p


Idag så ska jag träffa lissie på förmiddagen och sen vid två ska ebba ansluta sig till oss:) kommer att bli kul.


För alla er som önskade en bild på luggen så lovade jag jju er en, så här kommer det :)


Hej då   


 

lite suddig :p

Av amandahermansson - 18 april 2011 15:21

Visst är det härligt med sol och värme?

Det tycker jag ialla fall, ska nog ta och gå en en stund snart :)


Kände bara för att göra ett litet kort inlägg :p


Av amandahermansson - 18 april 2011 09:45

Ja, som ni vet så är det ju måndag idag , och första dagen på veckan och för det mesta dags att gå till skolan igen. Men inte idag :D det är ju påsklov :D

Snart så ska jag sticka ut och springa lite, får se vart jag kommer, har inte riktigt bestämt om jag ska springa till ellfolk och träna lite där sen, medans 98:orna har träning, eller så ska jag bara springa lite :p


För alla er som vill ha en bild ( på luggen ) så kan jag kanske glädja er med en bild senare i veckan ;) men förmodligen inte idag, kanske imorrn...


Nu vet jag inte vad jag mer ska skriva om så jag ska gå och byta om och sen ska jag springa :)   



Hej då !   

Av amandahermansson - 17 april 2011 18:13

Nu ska jag gå och äta pannkakor och sen kolla lite på guifmatchen som började nyss :D


Hej då :)

...

Av amandahermansson - 17 april 2011 15:51

Jaaa,, nu är det gjort...

Klippte lugg nyss , eller mamma klippte.

Vet inte riktigt vad jag tycker om det än men jag hoppas det blir bra.

Känns ialla fall just nu väääldigt skummt, men det var ju trots allt nästan tre år sen jag hade lugg, så jag antar att det känns lite konstigt i början.

Jag har ju ialla fall hela lovet att vänja mig på, tills på tisdag då skolan börjar....

Fast jag fasar lite för påsk då man ska träffa hela släkten :s

Undrar vad alla kommer att säga ?

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards