Alla inlägg den 26 april 2011

Av amandahermansson - 26 april 2011 19:10

Vad glad jag blev nyss !!

När jag gick in och kollade  statistiken och såg att det var hela 18 besökare igår :D

Hoppas att ni alla fortsätter att kolla !

Av amandahermansson - 26 april 2011 19:08

Oj, märkte nu att det inlägget blev lite långt :d

Hoppas att ni orkar läsa allt :p

|

|

v

Av amandahermansson - 26 april 2011 18:41

Tjeeeenare !!


Har nyss ätit lite mat, var jäätehungrig fast jag åt en korv vid halv fem. 

Mellan fem och sex så var jag tvungen att sitta i orkestern!! Det är så himla tråååkigt! Jag önskar att man inte behövde gå ! Fast eftersom jag har valt att gå i musikklass så får jag skylla mig själv, eftersom det blir oblikatoriskt då -.-'


Efter första dagen i skolan så tycker jag ändå att det känns som att man har gått i solan huuur lääänge som helst. Fast man blir ialla fall glad när folk säger att man är fin och att jag passar jätte bra i lugg, då blir man verkligen glad ! :D

Det är kul att höra att andra verkligen tycker det. Och så var det några som såg att jag hade ny jacka också, och sånt blir man glad av att folk märker, eller, jag blir ialla fall glad av det :p Och Lissie märkte till och med att jag hade ett nytt halsband på mig ;D Så idag har jag varit glad för såna saker, ialla fall inom mig:)


Men men, nu sitter jag här, ska snart gå och göra lite biologi, har redovisning imorrn och vi är den ända gruppen som inte har redovisat än, men eftersom markus var sjuk idag ( ? ) så kunde vi inte redovisa...


Sen ska jag nig ta och spela lite  

Tycker förresten att det är lite coolt att spela två instrument ! Som du Jara, och jag tycker att du är jätteduktig ! Och nu tänker jag - bara för att jag är så impad av dig - be min pappa att lära mig spela lite                                      ( för er som inte fattade bilden så är det en smajli som spelar trumpet :p ) 


Efter det så tror jag att jag ska ta och rensa min garderob.

Kanske ialla fall.

Eller, vi får se hur jag gör. xp


Tycker också att alla ska veta att vi imorrn börjar 9.45. Och det är bra!

Och så kan alla anteckna att jag ska cykla till skolan imorrn....

Nu finns det nog inte mer att säga just nu, såååå ; 



Hejdåå !    hihi, söt va ?

Tidigare månad - Senare månad

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards