Alla inlägg den 24 april 2011

Av amandahermansson - 24 april 2011 10:22

Sådärja :)) Nu har jag fixat med lite färger :) Vet inte riktigt hur jag tycker att det blev men det blev väl bra ;p



Av amandahermansson - 24 april 2011 09:45

Hallå !

Nu sitter jag är och tänkte skriva lite, förlåt att jag inte skrev igår eller i fredags, men när jag kom hem från min farmor i fredags så orkade jag inte skriva nåt, samma sak igår när jag om hem från min mormor och morfar och alla andra som var där :p


Idag så ska jag och min familj åka ut till landet :) Det blir kul tror jag, var ett tag sen vi var där allihopa. Fast jag tycker det är lite synd att vi inte har kunnat träffa Ida och dom andra Frankenbergarna än :( Saknar dom verkligen jättemycke :( Får hoppas att vi träffas mycket i sommar :D


Visst känns det som att det är sommar ute ?

Igår så kändes det som att det var sommarlov, och jag tycker faktiskt att det kan bli det nu ! Fast  det är snart sommarlov, det är typ bara 6 veckor kvar i skolan, härligt !

 

Jaja, nu ska jag ta och fixa det sista med bloggen som jag inte hann med i fredags och sen ska jag kanske gå ut och hoppa lite studsmatta eller spela lite sims ;)


Hej då alla !   

Tidigare månad - Senare månad

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards