Alla inlägg den 16 april 2011

Av amandahermansson - 16 april 2011 09:35

Nu är jag jättearg !!


Skrev nyss ett inlägg på våran dator och sen så typ försvann hela sidan och så kunde man inte ta upp internet igen , eller man kunde men det funkade inte så då var jag tvungen att hämta min data och sätta på den. Och skriva om allting...


Ialla fall så tycker jag att ni är lite dåliga på att kolla bloggen, jag försöker att lägga ut minst ett inlägg varje dag så att det inte ska stå stilla liksom. Men om jag ska fortsätta att driva den här bloggen så måste ni vara lite snälla och kolla också, annars är det ingen ide med det :p  Om ni tycker att bloggen är tråkig eller om ni tycker att det är nåt som jag saknar så säg bara till ! Släng in en liten kommentar eller nåt sånt , så kanske jag kan fixa det och få en bättre blogg:)


Idag kanske, eller nån gång under lovet så ska jag kanse klippa lugg, vet inte hur det kommer att bli, min mammaa tror att jag kommer att ångra mig, men vi får väl se hur jag gör, har inte riktigt bestämt mig än :p


Hej då alla människor !

Och glöm inte att kolla bloggen i framtiden ;)

 

Här fick ni en liten bild:)

Tidigare månad - Senare månad

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Skapa flashcards