Alla inlägg den 12 april 2011

Av amandahermansson - 12 april 2011 16:34

HAAAAAALLÅ! :D


Idag så skulle jag Ebba, Lissie och Vinusha spela i ansgars kyrkan, men Ebba var sjuk så då blev det bara Lissie, Vinusha och jag. Vi spelade tre låtar som vi hade tränat på och det gick bra :) sen var det en tant som tyckte att vi skulle spela en till och då fick vi ta en som vi inte hade spelat nån gång tillsammans, men det gick bra ändå :D

Sen fick vi mat där, det var jätte gott!!! Det var afrikanskt. Kött som var jättemört och gult ris :O Fick veta sen att hon som lagade hade haft curry i riset och då blev det gult xd men det var gott ändå. Efterrätt var typ en chokladsockerkaka med blåbär i och blåbärssås till , jag skippade såsen :p

På väg tillbaka till skolan stannade vi på konsum och jag köpte en bulle, eftersom jag var mer sugen på fika och man bara  tog en kaka i kyrkan :p


Sen var det klassorkester och sen slutade vi :D Nu sitter jag här och snart ska jag äta , jag är jättehungrig! Vet inte vad pappa har tänkt laga , men jag hoppas det blir lika gott som lunchen ;)


Imorrn är det konsert, nån som har tänkt komma och kolla ? Vore skoj i så fall :)


 

Här är en liten bild från i midsommras :)

Tycker den passade lite  nu när det börjar bli vår .

Tidigare månad - Senare månad

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards