Alla inlägg den 10 april 2011

Av amandahermansson - 10 april 2011 15:35

hejsan hoppsan ,

nu sitter jag här och väntar på att My ska duscha klart så vi kan va :)  



Det har inte varit några bilder nu, men det är för att jag inte har varit inne på min dator, där alla bilderna finns :p men det får väl ta och bli det snart :) 


/ amanda  


Av amandahermansson - 10 april 2011 11:42

Nu har jag dammsugit hela huset ! Tycker att jag var lite duktig faktiskt    fast det var ganska jobbigt :p och det var vääääldigt dammigt på vissa ställen! Värst var min systers rum och under mamma och pappas säng, det var inte så kul att städa på dom ställena :d


Ikväll kanske Ebba, Lissie och Vinusha kommer, vi får se :)  skulle vara skoj om dom gjorde det :D


Imorrn är det skola igen - suck - fast det här är ju sista veckan innan påsklovet :D

och på onsdag så har vi inga vanliga lektioner , för eftersom vi ska ha konsert på kvällen så ska vi bara repa hela dan, och på torsdag så har vi två nerkortade konserter för alla femmor i elskilstuna och sen slutar vi :D


hoppas alla får en bra söndag :D


//amanda  

Tidigare månad - Senare månad

me


Hola amigos!
Amanda, 19 år från Eskilstuna här. Just nu är jag dock i Spanien och upplever min dröm att jobba som au pair! Om du fortsätter klicka in på min blogg kan du följa min resa :)

mina blogg dagar

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

sök

kategorier

arkiv

tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards